Fyllofajt....

Idag har vi varit nere på stan, skulle på arbetsförmedlingen men de hade tydligen flyttat långt åt helskotta så vi gick till skatteverket ist.
Där var det kö i en timme drygt innan vår tur kom, lagom kul....det tyckte inte Melina heller kan jag säga!
Därifrån skulle vi åka till Ica o veckohandla lite.
Bussen som kom var helt proppfull och många skulle av så jag stod snällt med vagnen (Melina låg vid det laget o sov) det fanns gått om plats för de som skulle av men ut kommer en rejält full karl, han stångar rakt in i min vagn, första gången sa jag inget men han gjorde det ytterligare två gånger och då blev jag faktiskt lite irriterad och bad honom snällt att se sig för varpå han blev skitsur och börja gapa på mig, likaså hans sällskap, en lika full kvinna.
Han sade att han minsann skulle gå av och jag behöver minsann inte stå där. Kvinnan kallar mig för kärring.
Det rann över för mig så jag sade jävla idioter och gick på bussen.
Sånt där gör mig så arg! 
Jag är inte den som är den faktiskt, oftast är jag snäll o säger ingenting om det mesta, det finns dock en gräns för hur man kan bete sig.
Hur som helst, vi kom inte hem förrän 18.30, då var Melina rejält förbannad men så fort vi kom innanför dörren var allt frid o fröjd. Nu ska hon nattas!
Känner mig själv redo för sängen också om jag ska va ärlig!

Kommentarer
Postat av: josefin

Glöm inte att vara med i dagens tävling! <3

2010-12-21 @ 09:57:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Johanna mamma till 2 prinsessor

Usch ja sånt där kan ju verkligen göra en riktigt irriterad.

Tur att det gick bra iaf.

2010-12-21 @ 11:28:40
URL: http://johannamadeit.blogg.se/
Postat av: Merima

Ful blogg du har..

Du borde sluta blogga. :s

2010-12-21 @ 14:15:55
URL: http://gunbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0