Fy fan för vinter!

Jag hatar verkligen vintern!
Allt bökande med kläder och ändå är det svinkallt precis hela tiden för att inte tala om att det är halt i tid o otid!
Det är förseningar i trafiken och hur kul är det när man inte får plats med vagnen på bussen o måste vänta på nästa buss i kylan!
Dessutom finns det knappast någon gnälligare unge att ha med sig i vagn än Melina. Hon VÄGRAR sitta i sin vagn på bussen eller om man står still en sekund, då skriker hon tills man börjar gå igen eller tar upp henne, ibland även om man tar upp henne men oavsett hur gnällig hon är ute så blir hon lugn så fort hon är hemma.
Börjar tro att hon inte tycker om att gå ut!
Ändå har vi varit nere på stan alla dagar denna veckan (hittills).  
USCH! Längtar till våren, det är min favorit årstid! :)

Kommentarer
Postat av: Alfva

Usch, förstår dig. Jag älskar iofs vintern, men jag hatar att åka buss oavsett. A verkar dock gilla det, hon och pappan åker rätt ofta....



Klart att lampa heter bara pa! ;) A svarar ampa när man frågar om hon kan säga lampa, annars tittar hon mest på den och säger dää.



Men idag har det gått från appa till pappa - så det tar sig väl.. :D Kul bara att hon lärde sig så många ord innan pappa kom in i bilden.. :D

2010-12-22 @ 19:29:28
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Julclaude

samma här hatar vinter också men det är kul med snö ibland ;)

det där med vagnen som inte får plats har hänt mig några gånger, bli så arg och ledsen när jag väntat länge och när väl bussen kommer finns det inga plats :(

2010-12-23 @ 17:27:59
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0