Dag 29 – Mina ambitioner

  1. Göra min Gastric Bypass operation
  2. Gifta mig med Ali
  3. Skaffa jobb
  4. Skaffa en till liten knodd
  5. Bygga upp vårt hem
  6. Resa till Ghana
  7. Plugga
  8. Bli skuldfri
Det behöver inte vara i den ordningen men ja det är väl typ de ambitioner jag har för mig själv och vår lilla familj! 
Jag är inte en super ambitiös kvinna, mina mål i livet är att vi ska vara lyckliga som en familj, det är det viktigaste för mig. 
Såklart önskar jag också att ha ett givande arbete som jag trivs med. Det är också viktigt!
Jag är väldigt nyfiken på att resa mycket också, dock måste ju ekonomin tillåta detta men resan till Ghana måste bli av. 
Melina måste ju få se vart hon kommer ifrån:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0