Dag 25 – En första

Hjärnan går på högvarv!
En första vadå? Vad är det meningen att jag ska skriva om?
Jag vet inte om jag ska va ärlig.....så jag slår väl till med vad som helst! 
Antar att var och en ska tolka det fritt?
De första serier jag började följa var serier mamma följde på tv så som Dallas och Dynasty så de tittade jag på när hon tittade på de, serier jag självmant började följa var the x-files och Beverly Hills. 
Det var nämligen så att vi var några i klassen (5an och 6an) som alltid umgicks, vi hade tv kvällar (därav följandet av serierna) och på somrarna brukade hela klassen träffas och spela brännboll.
Någon gång under 6an så började vi även följa Melrose Place.
Så ja, man är inte direkt novis när det gäller att följa en massa serier! =)
Vet inte hur mycket det har med rubriken att göra men men ni får nöja er med detta tills imorn!


Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Nu är min tävling i samarbete med Geggamoja avslutad, så titta in och se om det var du som vann! Passa även på att tävla i mina två andra tävlingar!

2010-12-11 @ 21:16:10
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: ja precis, vill man så kan man :)

2010-12-11 @ 22:23:01
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0