Dag 22 – Det här upprör mig

Jag tror att det som gör mig upprörd är detsamma som de flesta andra också blir upprörda av! 
Visst jag är nog ganska överseende med många saker som kanske andra skulle bli upprörda av också, men jag syftar på the basics!

  • Orättvisor
  • Våld i alla dess former
  • Krig
  • Ondska
  • Fattigdomen i världen
Finns massor av saker som upprör en i vardagen också, men det är svårare att peka ut, det beror mycket på de olika tillfällena!
Vad mer ska man skriva liksom? 
Jag önskar att det fanns mindre saker som upprörde mig i livet/världen!


Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Tänk om alla de saker du skrev upp bara kunde försvinna.!

2010-12-08 @ 14:10:58
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0