Dag 20 – Den här månaden

Denna månaden innebär att det är jul igen!
En tredje jul som jag inte firar med min familj i Danmark!
Det är även månaden som jag kommer bli faster igen till en liten Elias, det sker närmare bestämt på onsdag och det är väldigt spännande såklart!
Jag hoppas på många bilder eftersom jag inte kan vara där.
Idag ska Ali operera bort en fettknöl från sin rygg också, det är ett litet snabbt ingrepp och han får åka hem direkt efter! 
Det är dock mycket möjligt att det blir lite tyst här på bloggen under dagen då vi har mycket att stå i!
Finns inte så mycket mer att berätta om denna månaden!?


Kommentarer
Postat av: Alfva

Ska ni inte fira nyår?



(Håller tummarna för att allt går bra idag!)

2010-12-06 @ 13:20:45
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0