Bildregn!

Coola tjejen!


Min gladfis:)


Webcammar med sin mormor!


Det går livat till!


Ingen kunde va gladare!!


Melina gestikulerar gärna mycket:)


Kvällsmys!


Heeeeeeeeeej mamma!


Ibland blir man inte bra på bild, händer även de bästa;)


Andra gånger är min finast på bild:)


Ibland fjantar man sig bara helt enkelt!


Tittut!


Trollunge nummer 1!


Älskar dig mer än ord kan säga tokfia!


Busungen har fått tag i majskrokarna igen!


Vinterpromenad!


Hand i hand genom livet!!!


Ali skulle vara med på bild också:)


Melina ville känna lite på snön för o se vad det var! :)
(inte så kul som hon trodde kände hon när det var för kallt).

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

YES! ^^ Tack så mkt! Tur i spel men otur kärlek sägs det ju men näe ;) haha..

JAg vann ju hos dig en tävling, har du sett mig på fler ställen i sån fall vilka ? :) ska vi se om jag inte har missat någon :P

2010-12-07 @ 18:56:50
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0