Nakenfis

Melina springer just nu omkring som en liten nakenfis!
Hon började bli röd i rumpan igår (behöver inte gå in på det i detalj men det är iaf konsistensen på hennes bajs som orsakat detta) och idag var det riktigt rött pga att hon ngn gång innan hon vaknade bajsat igen .....så nu låter jag henne springa runt naken och hoppas det ger resultat med lite salva såklart!
Hon gillar det iaf o springer runt här o säger mamamam o massa gurgle o alla hennes roliga små pratljud hon gör samtidigt som hon ler....hoppas bara att hon inte pissar ner ngnstans haha! =P


Åh vad jag älskar denna lilla dam! Hon får mig alltid o skratta med alla hennes hyss! =)

Kommentarer
Postat av: Alfva

Vi har också haft nakenrally här hemma eftersom hon bara springer ifrån blöjorna...;)

Tyckte det gick tokbra tills jag hittade en blöt fläck på golvet några timmar senare! Haha, knappast blöjfri än alltså!

2010-08-08 @ 19:38:12
URL: http://Alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0