Morning glory?

Jag somnade runt 5-6 tiden till slut helt utmattad, fick sova till klockan 12 utan något större hostattack! Men så fort jag vakna börja det igen=( Värre än igår, hoppas verkligen det är bättre till imorn eller iaf till söndag, vi är bjudna på Benjis kalas!
Hur som helst Ali är så snäll idag han gick upp med Melina......det hände faktiskt en rolig sak! Han skulle bada tillsammans med henne för hon var helt snorig, så han tog av henne allting och gick o fyllde badkaret....det gick en liten stund sedan kände jag en otrolig bajs lukt.....HAHAHAHA hon hade suttit i hallen o bajsat på golvet och sedan gått till köket! Så kan det gå! Nu är hon iaf ren och Ali städar, när han är klar ska dom två åka iväg o handla lite smått....medan jag har fått instruktioner på att ta en varm dusch!
Han är alltid så snäll när man är sjuk, i den mån han har tid iaf....och tursamt för mig så är han ju ledig denna helg! =)

Kommentarer
Postat av: Cicki

Blir du inte bättre så måste du nog gå iväg till vårdcentralen. Risken är att det utvecklar sig till lunginflammation. Krya på dig.

2010-08-27 @ 22:16:40
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: Cicki

Du hostar på ett annat sätt, djupare, mer nere i bröstet eller hur man ska säga.

2010-08-27 @ 23:27:59
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0