Halloj

Hejsan hejsan!

Gårdagen slutade med att jag fick muta Melina med en flaska välling vid midnatt då hon inte hade somnat om ännu, tro det eller ej det funkade, hon drack upp och stoppade sedan nappen i munnen o sov direkt!
Idag började i vanlig ordning med morgon mys med Melina, lite lek och så vidare innan hon skulle sova middag vid 15.30 tiden då jag gick o diskade, när disken var klar tyckte även Melina att hon sovit tillräckligt (det hade hon inte men men) och sen har jag varit ner på affären o handlat lite smått jag glömt sist (bland annat krossade tomater) direkt hem o laga mat, idag blev det lasagne även om jag inte direkt kände för o laga det, när den stod i ugnen var det dags o bada Melina o göra henne redo för sängen, ta ut maten ur ugnen och servera Ali (i samma stund som jag väckte honom) sedan ge Melina flaskan och skicka iväg Ali......PHUH då hade jag tid o äta lite mat själv väldigt gott var det måste jag säga!
Nu har jag plockat upp allt skit o små plock Melina har lämnat på golvet också....Så nu mina kära vänner kan jag sitta och ta det lugnt med gott samvete, ngt jag inte gjort på typ HELA dagen!
Behöver nog inte ens säga hur trött jag är? Nej, trodde inte det heller! haahaha!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0