Glada toalettbesök!?

Jag vet, dom flesta av er har nog redan sett denna potta.....så jag kanske är lite efterbliven men jag har inte direkt haft behov av att titta på potta innan och inte ens nu egentligen men råkade faller över denna!
Hur söt och rolig är inte den? Vem skulle inte vilja gå på toa om den var sådär söt=)
Den spelar också?! När det kommer något i den.....
Den känns iaf väldigt rolig, även om den kanske är lite onödig, det funkar ju lika bra med en vanlig potta....denna var bara lite roligare=) Kostar strax under 500 där jag hittade den!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Haha, jag hade int sett den!



Fast eftersom man då riskerar att få släpa med sig den där dunderklumpen överallt så avstår jag nog.. :D

2010-08-10 @ 11:49:52
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0