Favorit programmet....

Jag är en serie nörd, och älskar serier, det har jag ju berättat tidigare!
Mest är det ju en massa påhittat skit man tittar på men nu är mitt absoluta favorit program:



Det visas på tv 6, det är gamla avsnitt (bra för mig som upptäckt detta underbara program nyligen) och nya avsnitt visas på Discovery channel!
Det handlar hur som helst om ett gäng krabbfiskare och deras båtar, måste vara ett av de tuffaste jobben som finns inte minst med tanke på riskerna men även att dom ibland inte får sova/äta samt att det verkar vara otroligt tungt och jobbigt.
Det är otroligt spännande och följa de alla på deras jakt efter krabba, har dock några favoriter redan!


Här är alla kaptenerna samlade!


En av favoriterna är kapten Keith, han kan bli JÄVLIGT förbannad men är även väldigt rolig!


Favorit nummer två är kapten Sig, han är lite mer avslappnad men väldigt fokuserad!


Men detta är nog min absolut favorit kapten Phil, vet inte varför men han är bara grymmast!
Vid en tidpunkt har han rökt upp till 10 paket cigg om dagen!!!!! haha och det hörs på hans röst!
Sorgligt nog dog han i februari i år av en stroke=(
Har ni inte sett detta program så ta chansen och följ det nu, tisdagar klockan 21.30 på Discovery, det är sista säsongen med Phil så det får ni inte missa!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag har kollat på ett par, men tycker den är sååå tråkig hihi. Men alla tycker olika ;-)

2010-08-23 @ 15:28:02
Postat av: Vi & Du - Gravid och mamma till två flickor

hoppas att det går bra iaf.

Det "värsta" som kan hända är väl att dom sätter igång mig :)

2010-08-23 @ 15:50:37
URL: http://milliez.nu
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Sv: Haha, jo jag har tänkt göra det känge men tycker aldrig det är tillräcklig städat att ta bilder på. Men det ska komma nu snart! Förhoppningsvis i veckan ;)

2010-08-23 @ 17:47:27
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0