Dagen D

Denna dag kan inte ta slut snabbt nog!
Usch. Jag är helt utmattad!
Melina är verkligen inne i ngn konstig fas, INGENTING har passat henne idag, jo möjligen morgonvällingen men efter det är det verkligen ingenting....hon ville inte äta mat (istället puttade hon iväg min hand med skeden så att all mat hamnade på min tröja), hon vill inte leka, hon vill inte gosa, hon slåss o sparkas, inte ens bada som hon annars älskar ville hon göra....hon stod bara o grina o pekade på sin handduk vilket hon brukar göra när hon vill upp. 
Vet inte alls vad det är med henne, men nu rotar hon runt i sin säng o snart ska Ali gå.
Jag ska väl diska antar jag, sedan glo på lite inspelade program o sen soooooooooova......

Kommentarer
Postat av: Pederkajsa

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-03 @ 12:15:18
URL: http://pederkajsa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0