Bildbomb!!!!!!!!

Hej mina kära!


Gick o lade mig igen imorse som jag sade att jag skulle, trodde Melina skulle väcka mig runt 11 tiden som hon brukar men när jag vaknade och tittade på klockan var den 14.30 UPPPSSSSSSSS o Melina sov ännu.
Hon vaknade vid 15.00 pigg o glad! Hon sov med andra ord ingen middag idag för hon var på strålande humör hela dagen, hon satt till och med tyst i sin stol o glodde på oss under 2 h när vi städade!
Det har varit en lugn dag och vi har inte gjort annat än o städa lite, sedan tog Ali och Melina ett bad medan jag fixade lite mat till oss, Tacos blev det idag!

Igår var vi alltså i Eskilstuna, vilket var super duper trevligt, hade ju saknat mina tjejer så otroligt mkt....Olivia har blivit så stor! Det var ändå ett tag sedan sist.....var upptagen med att ha trevligt så det blev inte många bilder faktiskt!
Vägen dit och hem igen var lite krångligare än vanligt då vi var tvungna att ta buss till Strängnäs och sedan tåg därifrån, och i bussen mellan Södertälje och Strängnäs fick inte Melina sitta i sin vagn (varken på dit eller hemvägen) så jag fick sitta och tjuvhålla henne i mitt knä/famn....det gillades inte så hon skrek konstant i 10 minuter eller så innan hon somnade (både på dit och hemvägen)....så det var ju ganska smärtfritt ändå! =)
Melina fick hur som helst ett suuuuuuuuuper fint tjejigt armband av Sabrina i silver!
Hoppas inte det dröjer lika lång tid innan vi ses igen!!!! <3

Hur som haver, här kommer en massa goa bilder!
Säger som vanligt......ENJOY!


Mamma o pappa NI STINKER!



Ali säger att dom ska ut på äventyr - då klappar Melina händerna!


Det var mig ett torrt bröd=(


Undrar om jag ska ringa hit mamma?!


Ska bara hitta mammas nummer först!?


Titta vad Ali gör under tiden....tar egobilder hehe=)


Kvällsmys med mamma framför tvn.....
VERSUS

Morgonmys med mamma i sängen.....


Lägg ner mamma!


Mitt liv är så tråkigt *suck*


Den här leksaken är super rolig o pilla med....


NEEEEJ mamma du får inte röra den, det är MIN!


Melina och Olivia ägde Eskilstuna centrum=) (Melina i sina nya kläder)


Lite trött blir man ju efter en hel dag ute på språng....


Visar glatt upp sitt nya fina armband=)


Bus i badkaret orkar man dock alltid med!


Allra roligast att lura mamma att man kommer hamna under ytan!


Men jag styr alltid upp det själv!


Efter en dag i E tuna och bus i badkaret så sover jag som en stock i min nya pyjamas=)


Modellar i mina nya kläder...


Ska jag bjuda på ett leende också?


Don´t think soo...heehhe


Nu räcker det fattaru?


Badar med min kära pappa=)


På väg till min mammaaaaaaa


För jag älskar dig mamma! <3


That´s all for now!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Alfva

Ljuvliga bilder! :) Kul med lite utflykt!



Du var ju ändå inte hemma igår, så jag hade inte kunnat hälsa på iaf! ;) Dessutom har jag inte en susning om vart i S-tälje ni bor heller!



Förresten. Kebaberian där vi åt låg på bussgatan i centrum (om det säger dig något)... Jag tittade nog aldrig på skylten, men det var såna här USA-snurrstolar som satt på golvet iaf!

2010-08-05 @ 12:29:12
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Isabell

Åhh, blir operationen av då till vintern? Gud vad spännande. Du måste se fram emot den:-) eller är det mest skrämmande?

Det är bra att ni väntar med dagis till Melina, fler borde göra det. Benji ska börja nästa höst, för jag måste tillbaka till skolan..

2010-08-06 @ 08:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0