Because of you!

Hejsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!


Japp, för er skull ska jag lägga upp bilder idag! Egentligen är jag super duper trött och jag har ont i ryggen, någon nerv i kläm eller så tror jag....Var o handla idag med Melina, det tog sin lilla tid o det va rätt jobbigt o tungt faktiskt! Sedan har det varit väldigt mycket tjatter, blev lite för mkt så jag vart på lite vresigt humör men det gick över lika snabbt som jag fick en stund för mig själv att varva ner och nu när jag har gjort det så kan jag lika gärna lägga in bilder till er=)
Melina somnade runt 20 idag, MEEEEEEEEEEEEEEN såklart vaknade hon när Ali drog 21.30 och hon har inte somnat om ännu=/ Hon är dock tyst i sin säng så jag hoppas hon somnar snart!
Annars inget nytt här!
Öh ja vad ska man säga?


Min lilla filosof=P


Bad med pappa är ALLTID roligt!


Bara glada miner=)


Mamma är också rolig ibland!


Bäst man håller i sig!


Åh vad jag älskar dig pappa....


Kram mammaaaaaa....


Det är skoj att ha långa öron!


Fast helst vill man ju dra av dom för o titta närmare på dom! Liiiite svårt dock! =) hehe


Nej, om man skulle ta o läsa lite!


Sådär nu lyckades jag öppna boken...


Här frågar mamma mig var Zebran är?


Haha hon är inte så smart så det är väl bäst jag pekar ut Zebran åt henne!!!!


Hejdå mamma! (Här är Melina på väg till Maria)


Där fick hon leka av sig lite....(lånade lite bilder på Marias blogg)


Undrar vad hon står o tänker på!?


Min vackra tjej!


TITTAAAA vad Maria satte i Melinas hår=)


oh yeah


så jävla bäst!


Filten ska med ÖVERALLT även här hemma=P


Hmm vad är det här för ngt nu då?


ehehehehehhe den rör sig!


Så gick det till idag när Melina fick åka helikopter på Ica=)


Här är vi på väg hem igen=)

Kommentarer
Postat av: EmmaKP

sv: Hej :) Vilka underbart, härliga och fina bilder :)

2010-08-21 @ 01:29:41
URL: http://emmakp.blogg.se/
Postat av: Sussi - 21 år, mamma & student!

Sv: jo det gör vi, men i alla fall här är

det ingen spec. rabatt. Brukar få en kupong till jul och en till semestern med lite procent ;) vi kan förresten få 5 procent alltid om vi lämnar in vårt Ica-kortsnr, men då får vi tillbaka det utbetalt i efterhand på bonusbeskedet, alltså in på Ica-kortet.

2010-08-21 @ 06:52:20
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: linda

Godmorgon tjejen! vilka härliga bilder du lagt upp! älskar när hon har solbrillorna på sig, ansiktsbilden. Haha, cooling! Myspys i badkaret med. vid såna bilder önskar man att man själv hade en liten knott, lite extra. :) jo visst kan jag lägga upp lite mer bilder på hur vi bor, inom kort så! kul att du vill se det! :) ursch o tvi för köer, dock har jag haft tur och aldig behövt råka ut för att stå i bostadsköer. jag hade blivit tokig jag med mitt dåliga tålamod! hehe! kram på dig!

2010-08-21 @ 10:37:59
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Alva

Har gissa kändisen på min blogg! Gå in och gissa, Vad har du att förlora? (Dessutom är det väligt lätt)

2010-08-21 @ 11:51:20
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/
Postat av: Mamma Louise

gud va söt din dotter är! kramar

2010-08-23 @ 15:06:54
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0