Är ni vakna?

Hej hej!

Melina vaknade vid 11.30, jag bytte blöja direkt eftersom hon hade bajsat annars brukar jag ta det efter att hon druckit sin välling....sen fick hon sin välling i sin säng då jag gick tillbaka o la mig en stund för jag hade lite ont i ryggen så tänkte sträcka mig lite. Tänkte att 10 min sedan stiger vi upp, men när Melina var färdig med flaskan så somnade hon om (så då gjorde även jag det) vi vaknade nyss=) Lata söndagar är riktigt sköna! Jag vet ju varför jag var trött, efter gårdagen då jag knappt ens hann sitta ner på hela dan och sedan la jag mig alldeles för sent vid 3....men varför Melina sov så länge har jag ingen aning om.....klagar gör jag dock inte=)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0