Vi lever

Hej hej!


Vi lever och mår bra, men det blir inte mycket att sitta framför datorn!
Melina trivs som fisken i vattnet, hon får MKT uppmärksamhet och det finns många armar som kan hålla henne=) Det enda som hon inte gillar är duschen, hon e ju van vid badkar haha! Men annars är hon super duper glad och sover middag en gång om dagen fast då sover hon i 3 h istället haha!
För mig är det astman som strular till det lite, men jag mår också bra...saknar Ali såklart!
Imorgon ska jag hem till min bror o hälsa på, fast dom har varit härnere också varje dag! =)
Idag åkte jag moppe hahaha så kul!
Hoppas ni alla mår bra, måste läsa era bloggar när jag kommer hem på fredag!


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Moryn

ÅÅ underbart att få komma bort! Hoppas ni har det bäst! Hur är vädret där?

Kram

2010-05-02 @ 10:17:30
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0