Smitare!

Hej hej!


Vi vaknade strax före 12 här idag, eller ja då vakna vi faktiskt för andra gången idag!
Nu sade Ali att han skulle till Ica och tog med sig Melina, men gissa vad jag åkte på då? Jo ALLT städ, han tyckte jag skulle bädda sängen, dammsuga överallt, göra rent toaletten samt och diska! Rättvis fördelning? HAHA NOT!
Men han brukar ju vara snäll o fixa allt så jag får väl köra på! Han ska laga mat sedan! =P

Vi får besök av Maria och Benji idag, så nu måste jag fortsätta här!
Hörs senare!


Bye

Kommentarer
Postat av: Plutten

Svar; haha, jag vet inte riktigt:P Jag kikade runt lite o plötsligt var jag inne på din blogg:D haha...kan bli så ibland vetty;)

2010-04-10 @ 18:16:44
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0