Seeegt!

Hej!


Melina vaknade inte inatt, men hon lät inte alls bra, snarkade och lät snorig som fanken! Sedan vaknade hon typ vid 06, men tro inte att jag gick upp då inte, utan jag tog henne helt enkelt till mig i sängen och så sov vi vidare!
Så vi steg upp nyss, hon äter välling o snackar med sig själv (eller kanske med mig men det är svårt att avgöra ahhaa).....hon verkar lite bättre idag iaf så det e ju skönt!
Jag vaknade även till något som faktiskt var efterlängtat.....hmm dodged a bullet there=P


Bye

Kommentarer
Postat av: sabbe

hahahahaahaha BRAAAAAAAAAAAAAAAAA dääääääääääääär stressen bara men faaaan FAAAn passa dig nu... hehe

puss

2010-04-13 @ 11:30:32
Postat av: Maria(TDIT)

Oh, thank God...! Du var säkert bara lite sympati-sen med mig.. =D Eller så smittar d...

2010-04-13 @ 20:05:01
URL: http://thisdomainistaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0