Nya Ica Maxi

Hej svejs gottfolk!


Jaha, då har man varit o storhandlat på "nya" Ica Maxi, dom har byggt om och haft sig ganska länge nu men nu är dom klara! Tycker det är större men väldigt förvirrande är det o gå runt o söka efter det man ska ha, speciellt idag när alla var o påskhandla, men men det gick ju bra! Resten som måste handlas ska Ali göra i Alby, saker så som ris, olja och diverse sånt är billigare där!
Melina fick en pyjamas! Hon har verkligen blivit lite bortskämd idag, men det ska dom ju vara ibland=) Hon älsssssskar MAJSKROKARNA haha=)
Bilder på alla kläder o så får ni se imorn, är helt slut nu! Och inte har jag någon direkt hjälp i min man idag, han ligger i sängen o latar sig sedan 17 tiden.....= ASTRÅKIGT!


Bye

Kommentarer
Postat av: Tonismat.se

Angående BaraBlogg så tänkte jag köra din blogg som bloggtips på lördag. Vore ju lättare om du kunde maila mig lite mer info om dig själv, tänkte även köra en bloggintervju med dig framöver.

2010-04-01 @ 23:10:44
URL: http://tonismat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0