Tidig morgon!

Hej!!

Igår kväll somnade jag och Melsa tidigt, runt 22 faktiskt, det var riktigt skönt!
Hon var riktigt trött och grinig igår då hon under eftermiddagen inte hade haft lugn i kroppen att sova ngn längre stund! Så efter badet och maten så gick jag o hon o lade oss!
Jag vaknade strax efter 5 för o kissa o råkade väcka henne, så hon fick mat o ren blöja och nu sover hon igen! Hoppas hon sover gott, för idag ska vi ju till BVC och vaccinera henne, lillskruttan!
Jag ska också se om jag kan sova en stund till nu, kan ju behöva vara pigg idag beroende på hur hon har det sedan!


Min älskade lilla tjej innan badet igårkväll! =)


HAHAHA hon är så hemskt rolig ibland!


Efter badet precis innan vi gick och dunade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0