Sanningen

Ja nu ska sanningen fram minsann!
Jag kan inte somna, förstår ni vad jobbigt?
Försökte och försökte, men gav till slut upp, och ja jag är mkt medveten om att jag kommer vara såååå trött under dagen, men förhoppningsvis sover Melsa till fram mot 10 tiden eftersom hon somnade så pass sent!

Men den där sanningen jag pratade om är att min unge är så JÄKLA vacker och gullig när hon sover, det är så himla mysigt o bara titta på henne, hur hon ibland suckar djupt, eller ger ifrån världen brak prutt så man bara skrattar! Hon är så underbart liten men pruttar som en vuxen hahahaha!
Jag älskar henne så otroooooooooligt, så oändligt mycket mer än jag någonsin kunde anat, jag är så lycklig att jag har henne, hon berikar mitt liv så himla mycket! Hon är mitt ALLT!

Och så tänkte jag, tänk att min mamma och pappa har känt likadant för mig när jag var bebis, och deras mammor och pappor kände likadant för dom.....det är ganska coolt och tänka på, vissa grejer här i livet vet man bara inte förrän man är förälder själv!

Jag Älskar min lilla familj
Och min mamma och pappa som gav mig liv=)
Och en himla massa andra också såklart! Inga nämnda = Inga glömda=)

En annan grej, tänk er, allt skit som man har gjort innan och gått igenom innan, alla misstag och alla människor som kommit o gått, har lett mig precis hit där jag är idag (lycklig med världens bästa man och världens finaste unge) så jag kan inte ens för en sekund ångra det, för här hör jag hemma och hade något varit annorlunda i mitt förflutna så kanske jag inte hade varit just här idag!

Jag babblar en massa, men jag är övertrött....so bare with me!
Godmorgon till vissa men godnatt från mig (hoppas jag, om Melsa tillåter mig)!

puss o kram vi ses på stan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0