Kära dagbok....

Eller? Haha skojjar bara!

Inatt sov jag riktigt dåligt, först var Melsa vaken till klockan 02, sen när jag tänkte sova efter det så låg Ali, som är sjuk, och snarkade och pratade i sömnen så pass mycket och högt att jag hörde det trotts mina öronproppar! Så jag somnade någon gång efter klockan 05!
Vaknade runt 12, då satt Ali med Melina som nyligen hade vaknat så det var ju trevligt att han lät mig sova! =)
Sen tog jag med mig Melsa för att hämta ut ett paket med kläder!

 



Det var dessa kläder, 3 bodys och 2 par byxor, allt för 300 kr så det var inte så farligt!
Sen åkte jag till Ica Maxi för att handla lite inför helgen, och där köpte jag 2 par vantar till Melsa, eftersom det blivit så kyligt ute nu så behövs det ju! =)
Melsa sov en liiiiten stund på väg till Maxi och när vi var därinne men när jag skulle gå till bussen för o åka hem så vaknade hon och i bussen blev hon jättearg och ledsen av någon anledning. Hon skrek hela vägen hem!
Väl hemma trodde jag att hon varit hungrig men hon åt bara cirka 60 ml, men sen när hon satt en stund i sin babysitter så bajsade hon, så det kanske var det som hade stört henne! Vid 16.30 somnade hon hur som helst hur trött som helst! Hon får sova iaf fram till 19 tiden, men inte mkt längre för då sover hon ju inte sedan=)

Annars händer det inget här, Ali åkte till jobbet nyss, trotts att han är sjuk.....jag sade att han borde stanna hemma, men det tyckte inte han! Så jag är ensam hemma med Melsa idag, kanske kommer någon film sedan man kan småglo på?!

   


Här har Melsa precis skrattat en himla massa när Ali höll på att klä på henne idag=)

Ha en trevlig kväll ni som läser min blogg!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0