In your wildest dreams?

Hej hej!!

Vad har ni för vildaste drömmar? Det kan vara precis allt mellan himmel och jord, sånna drömmar som kanske aldrig går i uppfyllelse men som kanske kan göra det!? Till skillnad från drömmar man har som är mer som mål som man kan uppnå genom att kämpa och ha viljan för det!

Min dröm nummer ett är en mellanting av dessa två sorters drömmar, nämligen att jag ska gå ner så pass mycket i vikt att jag blir nöjd och kan köpa alla möjliga roliga kläder och mixa o matcha, fixa håret och bara allmänt styla mig själv på ett sätt jag aldrig riktigt gjort innan. Denna dröm är inom räckhåll och kan mycket väl bli sann, jag vill och ska kämpa för det!

Sen drömmer jag om att vinna högsta vinsten på lotto, tänk er 150 miljoner som den är uppe i nu, vilket liv man kunde leva. Först och främst skulle jag bli helt skuldfri. Sedan skulle jag köpa en lägenhet kanske i Gamla stan, eller ett hus en bit utanför Stockholm. Skulle köpa hus till min mamma. Pappa skulle behöva ett hem i Italien. Min bror skulle behöva ett hus till hans familj (Carina vill ju ha 5 barn). Jag, Melina och Ali skulle ha helt sjukt snyggt hem och snygga garderober. Vi skulle resa precis över allt. Vi skulle kunna utveckla vår egen verksamhet och bara pyssla med sånt som är skoj.
Ja vilket skönt liv man kunde ha, men det är ju inget man styr över, däremot har jag alltid varit övertygad om att en vacker dag komma jag vinna stort, kanske inte lotto men någonting. Framtiden får visa.

Sen har jag ju vanligare drömmar så som att jag vill gifta mig med Ali, Resa till hans hemland, Fira Melinas första jul nere hos mamma, Se Melina växa upp och vara frisk och lycklig, Skaffa ett till barn.

Vad drömmer ni om då? =)

Just nu är jag ensam hemma och njuter av tystnaden och lugnet, tvn är inte på, bara jag och min dator, men ska snart gå o vila en stund, eller så kanske jag sätter på musik och städar och lagar mat istället jag vet inte, ska göra alla dessa grejer innan Ali kommer tillbaka med Melina men dom åkte precis!

Bjuder på lite bilder innan jag går! =)

        

        

          

Kommentarer
Postat av: Cicki

Om du köper ett hus till pappa i Italien, får jag också bo där då?....:-)

2009-09-13 @ 14:00:01
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: moryn

Just nu drömmer jag om att ha ett rum extra... Jag vill helst köpa ett litet radhus eller kanske tom en liten villa. SÅ klat så drömmer jag ju om att få se min dotter växa från bebis till flicka och för att till slut se henne bli kvinna!

Jag drömmer också om ett syskon till min Alina...

En sista och den absolut viktigaste drömmen är hälsan... Drömmer om ett liv utan sjukdomar för mina nära och kära...

2009-09-17 @ 16:03:15
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0