GratisBio...

 

Hej kära läsare!

Nu vill jag tipsa er ännu en gång om GratisBio, där ni kan samla poäng, genom att utnyttja superbra erbjudanden, klicka på hemsidor, ta del av gratis erbjudanden (tex framkallade jag 100 bilder helt gratis) samt att bara vara aktiva genom att logga in och prata med andra medlemmar eller som jag gör nu genom att blogga om GratisBio, dessa poäng kan ni sedan enkel byta in mot biobiljetter eller presentkort!
Allt är helt enkelt och man får snabbt ihop sina poäng! Jag fick 100 kr i presentkort hemskickat idag, så gör som jag ni också och bli medlem på GRATISBIO NU!

//Me

                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0