Göttfolk

Hej hej göttfolk!


Idag började dagen med sovmorgon, då Ali hade tagit Melsa på morgonen, skönt o snällt som vanligt men han älskar sin privata tid med Melsa! Sen åkte vi till brorsans lägenhet och matade katterna som Ali antagligen hittat hem till nu, dom mådde iaf bra o blev glada av att få mat! Och jag blev glad över biobiljetterna jag fick=P
Sen åkte vi hem, och jag hade tvättstuga, och sen kom Sabrina hit, vi åkte till stan o åt kinamat, det va mysigt o gott, länge sen jag såg henne hon är ju busy busy nu i dagarna! Hon har en sån vacker mage=) Men snart är även den borta...hehe!
Sen kom hon upp och hälsade på Ali och Melsa en stund innan hon åkte hem, och då var Melsa trött så hon badade och käkade o nu ligger hon o sover, vilket även jag ska göra snart! Är lite trött ju och imorn har vi en hel del o göra!
Vad har ni gjort? Haft en mysig helg?

Kram

Kommentarer
Postat av: sabbe

hehe tack gumman... magen e vacker hehe

ungen din var ju underbar... puss på er alla...

2009-09-29 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0