Vad tror ni?

Hej mitt i natten!

(ja idag får jag vara vaken så här sent för Ali är ledig imorn hehe)
Dessutom sov jag efter sjukhusbesöket! SKÖNT!

Ali har planerat för städ dag imorn och jag har tvättstuga! Men gissa vad jag har gjort? JOOOO jag har diskat och gjort rent hela köket! Jag har städat toaletten, torkat ytor i vardagsrummet samt gått med sopor! Det är BARA golven kvar, och det är bara för att jag inte gärna kunde ställa mig o dammsuga mitt i natten när Melina ligger och sover som bäst, så det är också det enda min kära man behöver göra imorn! Jag till och med diskade ur hans 2 sönderbrända kastruller (för han bränner alltid botten när han lagar mat haha)!

Tror ni han blir glad då? Hehe....återstår att se, men jag skulle tro det!
Nu ska jag snart slagga!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0