Tråkig

Hej hej!

Här har det varit tråkigt ikväll, Ali jobbar=( Och Melina har varit på dåligt humör mest hela dagen, vet inte riktigt vad det är med henne, men hon har tagit några enstaka pauser från tjurandet och faktiskt skrattat!
Jag killade henne under armen och då skratta hon till ordentligt men bara första gången haha!

Nu sover skrutten, till och med det, tog mig två försök, första gången vaknade hon igen! Blä längtar till helgen, då Ali är ledig och faktiskt har gott om tid hemma!

Och så längtar jag att Sabbe ska få sin lilla bebis, 4 dagar kvar bara till BF men vi får se när det blir, spännande ju för det kan verkligen hända vilken dag som helst! Mest av allt önskar jag att hon får en toppen bra och relativt snabb förlossning! Sabbe kommer bli en supermom=)

Nåja nu ska jag göra ngt annat en stund innan även jag ska sova!














Ja det var dagens bilder=) Hoppas ni gillade dom!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: sabbe

hahaha vilka flumm bilder... hon sitter där o ser helt flum =P hon sitter nu som en prinsessa juh hehe

2009-10-22 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0