Torsdag!

Hej hej!

En härlig torsdag? Eller? Jo här är det helt ok!
Ali jobbade igår och ska jobba idag, men han är relativt pigg och sen är han ju ledig hela helgen! Skönt, hoppas vi kan åka o hälsa på min pappa o Cicki!

Annars händer det inte mkt, har tagit en massa massa bilder på Melsa, verkar vara bra batterier Ali hittade=)
Jag håller som bäst på med maten, potatis (som Melsa ska få smaka på idag tänkte jag), pannbiff och grönpepparsås mums=)


Men nu, mina vänner, bjuder jag på en massa bilder!
Mycket nöje! =P

           

Här ovan ser ni att Melsa försökte berätta en historia för oss, riktigt vad hon sade förstod vi inte, men bilderna säger nog mer än hennes blablagaga?=) Hemskt rolig såg hon ut iaf!





Min SÖTA älskling i sin SÖTA pyjamas=)

   
För en stund sedan innan jag  började med maten så hade hon lite kul!
Men sen så..........


Ja så kan det gå! LOL

Nej nu har jag några biffar att ta hand om! Hoppas ni hade kul med bilderna hehe=P

Kommentarer
Postat av: sahra

sötnöt!

2009-10-08 @ 20:47:41
URL: http://blueroose.blogg.se/
Postat av: Alfva

Wow, vad stor hon ser ut nu! Sötisen! Gillar pyjamasen skarpt! Vatr har du hittat den`?

2009-10-09 @ 11:32:26
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0