Tjoho

I förrgår tog ju Ali Melina med sig ut! Dom kom inte hem förrän 22.30 tiden på kvällen!
Och han hade ju min mobil med sig ut, så då hade jag redan hunnit bli orolig haha!
Han kom iaf hem med en ny babysitter, väldigt fin o skön!

Igår så ringde prästen som ska hålla i Melinas dop! Så vi ska träffa henne på tisdag!
Och så pratade jag ÄNTLIGEN även med Ali advokat, men det var inget nytt!

Annars gjorde vi som sagt var inget speciellt igår!
Men idag börjar Ali jobba, och ska jobba hela helgen, så as usual så blir det jag och min tjej=) Vi får underhålla oss själva helt enkelt! Men det brukar ju gå bra! =)

Nu ska jag kolla på Greys Anatomy!
Ha en bra dag!

(Själv väntar jag på nyheter också) =)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline sofia och Julia

Vad händer idag? :)

2009-10-30 @ 11:31:45
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0