Söndag..

Hej hej!

Hoppas ni alla haft en bra söndag!
Jag och Melina drog som sagt var iväg ut på äventyr idag, vi var nämligen hemma hos min pappa och Cicki idag!
På vägen dit lyckades vi missa bussen och fick vänta i en halvtimme i kylan, samma sak på vägen hem haha! Man hinner aldrig med när man har barnvagn!

Hur som haver, vi fick planerat lite barndop! Och Melina var den stora stjärnan, och hon var på strålande humör och bjöd på massa skratt och leenden!
Hon tog sig en powernap både hos pappa och Cicki, jättegulligt! :)
Hon låg även på köksgolvet på hennes filt en stund, och såklart när ingen tittade, hade hon vänt sig från mage till rygg för första gången! Hon ville ju inte ligga o glo i golvet utan hon ville ju se oss!
Det var en helmysig dag trotts att vi missade bussen på vägen hem och kom hem först vid midnatt!

Melina fick ett snabbt bad (för hon var föööööööör trött o tycka att bada va kul idag) sen fick hon flaska och sedan en stund tillbaka ligger hon o dunar i vår säng!
Ali är på jobbet men imorn e han leeeeedig woho=P

Jag är heeeeeeelt slut, ska nog sova snart! Men först ska jag nog dricka lite te och äta en macka!
För övrigt så drack jag ett glas vin idag....gottis! =P


Precis innan vi drog iväg ut!


Medan vi väntade på bussen på väg hem från en lång men väldigt mysig dag!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

orkaaaa inte skicka tillbaka sms =P nu ska jag sluta smsa dig... glöm det nu drar jag... =)

2009-10-19 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0