Mystik på högsta nivå!

Hej!

Jag har glömt o berätta för er om en jätteskum grej!
Prästen ringde ju mig, vad ni inte vet är att jag har bytt nummer sedan jag bokade in Melinas dop, och har efter det inte hunnit ge prästen mitt nya nr (kontant kort) hade tänkt ringa henne nu i dagarna och ge henne det, men så ringde hon ju mig innan jag hann göra det!
Först tänkte jag inte ens på det, men sen började jag undra, hur fick hon mitt nya nummer?
Har dom någon sorts guddomlig telefonbok?
väldigt intressant!
Ska fråga på tisdag när jag träffar henne! =)

Hörs lite senare


Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Sv: Jag vill, och tid får vi helt enkelt hitta :) KRAM

2009-10-30 @ 20:34:11
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: sabbe

dom ringde mig förstår du, min inneboende haha jag borde ta betalt för att vara din sekreterare.

hahahahahah gudomligabok???!!! du e bra rolig du hahahah

2009-11-02 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0