Kvällen är kommen!

Ja då var ännu en kväll här!
Melsa sitter i sin stol och jag sitter här, och ni vet säkert vart Ali är? Just det, i sängen, hehe stackarn är så trött så trött! Han fick ju inte sova mkt igår pga Melsa, hoppas hon är snäll idag så han får sova fram till halv åtta!
Just nu är hon nöjd i sin stol, hon har precis ätit!
Annars händer det absolut inget här idag. Melina sov en kort stund fram till klockan 14 kanske, så hon lär åka i säng tidigt idag igen! Imorn är Ali ledig, så han ska sova på dagen och sen ska han vara med Melsa på kvällen! Då ska jag på bio, är det tänkt iaf! Skönt det ska bli, det var år o dar sen jag var på bio! Skön början på en ny vecka dessutom, eller vad tycker ni?=)

Kram

         
Min tjej imorse=)                Melsa just nu!


Kommentarer
Postat av: sanna

Hejsan. Allt bra? Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling. Väljer ut 5 finalister ikväll ^^

2009-10-04 @ 18:01:25
URL: http://lolad.se
Postat av: Jessica

kikar in, såg din adress på FL

2009-10-05 @ 10:21:32
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0