Hej hå hej hå!

Hej!

Nu äntligen har jag lite tid och ork att uppdatera om dagens händelser!
Jag och Melina åkte iväg till stan vid 11.30, där vi mötte upp Yorda och hennes lilla söta tjej!
Vi gick och beställde tårta till dopet, vilket var Yordas present till Melina, det lilla kalaset gick på runt 7-800 kr!
Efter det gick vi och åt på McDonalds!
Och en stund senare gick vi och fikade, där fick Melina ännu mer presenter, så hon har blivit ordentligt bortskämd idag!
Dagen var hur trevlig som helst, förutom när vi skulle skiljas åt, då började Melina stört tjuta, trött var hon, men hon somnade dock till slut! Vi var hemma vid 17 tiden! Då gick jag och Melina och sov en timme!
Men den timmen räckte inte för Melina för hon grät och skrek hela kvällen sedan=( Riktigt jobbigt, men nu ligger hon och sover gott! SKÖNT! =)
Jag är själv svinigt trött, trotts det har jag hunnit fixa mat (Tacos bara men ändå)!
Nu ska jag slappa framför tvn innan jag ska soooooova!
Visar lite bilder på Melinas presenter! JÄTTEFINA!


Lite stor nu men säkert bra till jul=)


Fin va?


Melina fick en snuttis!


Melina imorse när hon var på gott humör=)


Kommentarer
Postat av: Isabell

Just de, Ghana var det. Bra att det inte blir något stor kulturkrock och att ni kan ha ett dop och fira julafton :-) När blir dopet av?

2009-11-01 @ 10:37:12
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ohh vilken lovely kofta :D

2009-11-01 @ 12:16:39
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Cicki

Har du tänkt på det där med transtport från kyrkan och till lokalen? Nu när vi är billösa.

2009-11-01 @ 14:56:56
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: Alfva

De där snuttisarna är poppis! Inte bara till utseendet, utan hos bebbarna också! A fullkomligt älskar sin! :)

2009-11-02 @ 09:51:13
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0