Gutentag

Meine göttfolk! HAHA!
Yo wasup my peeps? Jag är trött, märks det?
Jag har precis kollat film, Obsessed, med Beyonce i huvudrollen, den var inte så bra som man kunde ha önskat, är det filmtorka? Jag vill se en bra komedi? Någon?
Hur som haver, idag kom Ali hem ganska sent, eller ja han kom hem tidigt imorse diskade och stack ut på ärrenden som han kom hem sent ifrån! Han ville sova direkt såklart, så han sov från kl 15 någon gång fram tills dess att Melina började störtböla då vaknade ju han och gick faktiskt upp! Han käkade lite mat (tacos) medan jag bytte blöja på Melsa och sen fick även hon mat. Sen började hon grina igen, o jag visste precis vad problemet var! Nämligen att hon inte sovit på hela eftermiddagen så hon var snortrött, så hon åkte tidigt i badbaljan, på med pyjamas och sen fick hon mat igen, hon smaskade i sig 150 ml (rekord för o va hon). Sen satt Ali med henne en stund innan han skulle iväg, och när han åkte till jobbet så gick jag och lade mig med henne i sängen, halv slumrade väl själv i cirka en timme (eftersom man inte får lämna sängen innan hon sover djupt då vaknar hon bara igen) men sen dess har hon sovit och det var runt 21 tiden!
Men men, nu ska väl även jag sova om jag kan!

Ni får en liten bild på Ali och Melsa innan innan han gick, hans ögon är helt röda så trött han va stackarn! Men så är det att ha barn=P


Så fina båda två, mina älsklingar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0