Dålig uppdatering igår!?

Ja det hade jag faktiskt, för jag var heeeeeeeeeelt slut, ont i armen av alla nattningar av Melsa, som ju faktiskt är tyngre nu och kräver ju att man gungar henne i armkroken ett bra tag varje kväll innan hon somnar för natten! Och trött eftersom jag själv sovit dåligt flera nätter i rad, och ja det tar ju på krafterna! Men igår somnade jag tidigt och Ali har hjälpt en del med Melsa trotts att han själv var trött! Har vaknat nu tidigt med Melsa, men när hon somnar om ska jag också sova en stund igen! =) Skönt som fan!
Tänkte bara visa lite bilder!


MELINA KAN HÅLLA SIN FLASKA SJÄLV NUMERA=)











Ja bilderna talar ju för sig själv! Nu ska jag gå och sova vidare!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Åh, jag älskar hennes uppsyn! Hon verkar så genommysig! :) Och lite finurlig!

2009-10-26 @ 17:15:54
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Fröken Viktig

Vad söt hon är på klänning bilderna :)

2009-10-31 @ 08:44:30
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0