Va faen!

Haha var utan internet igen!
But here I am!

Har precis nattat Melsa, som har varit på helt strålande humör idag, väldigt glad och gosig=) Därför var hon vaken en längre stund med mig idag! Bara hon o jag!
Men skönt att hon varit glad för själv känner jag mig risig, har ont i nacken samt mensvärk BLÄH!

Denna vecka är det fullt upp, måste hinna tvätta och fixa här hemma, fixa inför dopet på lördag, klippa mig (måste pallra mig iväg ser för jävlig ut haha) och ja dom vanliga vardagsbestyren hänger också på mig för Ali jobbar ju hela veckan, men dopet blir ju säkert trevligt!
Har träffat prästen och hon var väldigt trevlig!

Tänk att jag har en sån underbar söt liten dotter=) Det hade jag aldrig trott för 2 år sen! Men så är det här i livet, det kan vända när som helst!
Och min käraste vän har också en underbar liten flicka nu, såååååååååååååå söt o lik sin mamma! =) Det känns som att vi båda har levt 100 olika liv innan och nu har vi båda våra egna små döttrar, haha hoppas inte dom blir lika busiga som vi=)

Jag är ganska trött, och har en hel del o göra (så oavset nätet funkar eller ej lär jag inte skriva lika mkt här just denna vecka) men tänkte visa lite bilder från dagarna som gått=)


MIN SKÖNHET=)








Evil laugh=)




Visst e hon söt? =)




Melina chillade me Ali imorse=)

Kommentarer
Postat av: Cicki

Glöm inte att vi ska handla på torsdag.

2009-11-10 @ 15:00:36
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: Sussi

Vilken sötnos =)

2009-11-11 @ 17:06:09
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha sööt hon va med sin röda klänning... dags för örhängen tycker jag =)

min Olivia har dubbelt så mkt hår... haha

snacka om att ha mkt hår juh nu ser jag det om jag jämför... =) lik sin mamma (JAG) =P

2009-11-13 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0