myggornas attack

Efter en låååååååååååååång seg dag med huvudverk och dålig sömn som dessutom inkluderade mardrömmar och kallsvett så gav äntligen verken med sig och jag promenerade till Ica maxi för att handla lite smått o gott inför veckan......men på vägen dit blev jag attackerad av 100  tals hetsiga mygg......var kom dom från helt plötsligt......och varför verkade dom extra förtjusta i mig? dom följde efter mig hela vägen och nu har jag väl ett 10tals myggbett......
Det lär dröja innan jag drar till Ica igen haha....nu glor jag runt på nätet o småglor på en film....
Ali jobbar....och kommer inte förrän imorn bitti.....han e världens bästa......älskar honom enormt mycket och saknar honom när han inte e här=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0