Ny ctg kurva

Idag var jag iväg och gjorde en ny ctg kurva, idag sov lillen vilket tydligen oxå störde dom haha, men allt såg bra ut iaf, fick ligga i en hel timme o glo fick ont i höften.

Sen mötte jag min käääääääääääääära Sabbe, o vi kom hem till min sööööööööööta Ali som hade maten redo för oss gravida=) han e smart han hihi......
Va väldigt trevligt, nästa gång måste vi dra till E-tuna o hälsa på dom båda två.

Nu på kvällen kollade jag o Ali på fotbollen tillsammans o nu småglor vi på en film=)
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

:) hej gumman. hoppas att allt är bra med dig. kramis sara

2009-06-11 @ 17:13:09
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0