dagen d närmar sig

Du är på dag 232 av 280. (82,9%).
Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 0 fulla dagar (v33+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 24 jul 2009
Du har 48 dagar kvar till beräknad förlossning.


om jag inte blir satt igång innan men det får jag nog veta om 2 veckors tid.
snart kommer min mamma oxå=) weiiiiiiiiii
och sen kanske vi har lgh på gång nu.....äntligen......så håll tummarna för oss gott folk=)

kram

Kommentarer
Postat av: Cicki

Hoppas ni får en lägenhet snart så ni slipper bo som ni gör. Kommer ni imorgon och firar Ebba?

2009-06-06 @ 13:02:01
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: Anonym

näe ali jobbar så han har busskortet, så det blir svårt för mig o komma iväg. dessutom har dom inte frågat mig, men jag hoppas ni får fint väder=)

och det verkar som att vi fått tag i ett ställe, bara detaljer kvar! tack=)

2009-06-06 @ 18:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0