Nattblogg

Hej!

Jag är heeeeeeeeeelt slut, därav har det inte blivit uppdaterat här!
Jag har inte ens orkat ta bilder!
Melina är lite mindre kinkig efter semper dropparna, men inte mycket, så hon gråter fortfarande väääääldigt mycket samt sover väääääldigt lite, inatt sov hon bara en timme!
Och just nu är Ali ute på natt promenad så hon kanske kan somna men han har varit borta länge nu så det kanske inte går så bra med det heller, hon verkar bara somna när man ska någonstans på riktigt, tex på stan o fika eller hem till brorsan lr dylikt.
Hon är lika söt som vanligt, det är ett som är säkert=)
Idag var vi på BVC på kontroll, hon väger nu 4370 gram och är 54 cm lång, så hon växer på som hon ska och det är skönt att veta! Dock har hon fått modersmjölkersättning ibland när vi är på stan eller så, men det har gått bra. Enligt sköterskan på BVC bör vi köpa miniform droppar och ge henne också vilket kan lindra ännu mer samt att jag borde vara försiktig med lök, kål, vitlök och starka kryddor i min egen mat. Så det är mycket att tänka på när man ammar! pheuw!

Vi ska beställa en babysitter på nätet men det är en hel jungel av olika typer och funktioner! Vilken ska man välja? Ni kan ju hjälpa, alla är i samma prisklass!

                      

Så vad tror ni? Vilken är bäst/roligast? =)

Godnatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: sabbe

hej hej =))

alla tre skulle vara bra för henne... med gung o massa ståj o krams omkring... men jag personligt tyckte nr2 och nr3 =) puss hej....

2009-08-03 @ 08:11:46
Postat av: Louise, 16 år och på smällen

jag tycker också 2 lr 3

2009-08-12 @ 12:08:33
URL: http://lovefourevertomyfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0