Mama knows best

Känner man sin bebis eller vad?
Hon vakna precis när jag hade skrivit klart förra inlägget, då var det blöjbyte som gällde, o precis när man torkat klart o ska svepa undan blöjan o sätta dit den nya (jag e snabb som tusan) så hann hon skita ner lakanet med en rejäl dos oxå, haha hon gillar o göra sånt när hon e blöjfri! Så det var bara byta lakan, då la jag henne i vagnen så länge, oj va hon skrek som en stucken gris så högt så högt fast det gick på bara 3 min.....tur att tutten tröstar snabbt.....hon sög färdigt på ena o kräktes lite, sen fick hon lite massage me babyoljan o sen ville hon suga på andra oxå vilket hon gjorde fram tills nu när hon somna helt matt, så nu får vi se hur länge hon vill sova! Jag ska själv hoppa i säng nu!

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Grattis till flickan er, super söt!!! Såg din blogg via familjeliv.

Vart kommer din kille ifrån?

Sköt om er!!!

2009-07-11 @ 13:23:50
URL: http://metrobloggen.se/isabellish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0