Hej hej hej

Hej,

Det är inte alla gånger man har tid lust eller ork att skriva i bloggen när man har en liten bebbe hemma, igår natt var Melina jättejobbig, ville inte sova mer än ett par korta stunder åt gången sedan böla hon igen, så det var bara sitta med henne! Sedan fortsatte hon hela morgonen, så jag fick inget alls gjort hemma för så fort jag satte ner henne så börja hon böla!
Hur som helst lyckades jag komma iväg till Fittja (Melina somnade såklart direkt när jag började rulla ut barnvagnen hemifrån) till Barnmorskan, det var trevligt o träffa henne igen, o hon tyckte såklart att Melina va så söt! Vi pratade om vad jag tyckte om min gravid tid, samt förlossningen. Jag måste ju säga att jag är nöjd! Sedan vägde jag mig, och tro det eller ej jag har bara 3 av säkert 16-18 graviditetskilon kvar.....och nu skulle jag ju få en remiss för en viktop så fort det tillåtes! Spännande!
Melina hade iaf en infektion i ena ögat igår, men vi har baddat hennes öga flera gånger med kokt avkylt vatten, så idag är det bättre, samt idag sover hon oxå! Hon var lite kinkig imorse men då tog Ali hand om henne så jag fick sova=)
Idag händer det inget speciellt, men imorn ska vi gå till bvc för första gången med Melina, det blir spännande o se hur mkt hon har gått upp i vikt osv. =)

Ha en bra dag allihopa!

Kram

                                                                                         älskade
                                                                                        Så otroligt lik sin pappa=)

Kommentarer
Postat av: Louise, ung och gravid

ja det kan man säga



Ny blogg

2009-07-08 @ 20:06:32
URL: http://kramigungmamma.blogg.se/
Postat av: moryn

OOoH vad liten! Länge sen min Alina var så..:S tiden bara rullar iväg! Njuut!

2009-07-17 @ 10:09:28
URL: http://metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0