Hallojsan

Hej hej!!!

Åh idag är jag så glad=)
Melina sov inatt från klockan 02.30 till klockan 07 då hon vaknade och ammade, för att  sedan somna om till strax efter klockan 10! Då var hon små kinkig, men inte överdrivet mycket, och efter lite bus med henne och mat så somnade hon med mig en stund på eftermiddagen fram till klockan 16, då vaknade hon till och vred sig lite samt prutta haha, men sov sedan vidare till klockan 17.00 kanske, då ammade hon igen och sedan fick hon ligga naken och få massage och hon såg så nöjd ut, pratade och busade en massa med henne, jättemysigt hade vi det! Och nu ligger hon och sover igen, så söt som hon är, men innan hon somnade hann jag ta en massa bilder=)
Så härlig dag, jag fick sova och hon hade inte ont för en gångs skull!

Alis otroligt lååååna promenad med henne inatt (den var så lång att jag blev orolig att ngt hade hänt) hjälpte inte mycket, hon vaknade direkt när vagnen stod still, haha! =) Men hon somnade vid mitt bröst sedan så han blev inte så ledsen för det!

Hörs! =)

 
ÅH VA TRÖTT JAG E!

 
Så söt i sin outfit som
hon fick av Sabbe på BB!

 
Hehe=)

 
JÄVLAS INTE MED MIG!


Zzzzzzznarrrrrrk

Kommentarer
Postat av: Morrrrryn

Melina är sååå så SÖT!

Vet du, den där kinkighets tiden varar inte länge.. jag minns knappt att Alina ens gråtit när hon var bebis!... njut av varnda sekund!

Kram

2009-08-01 @ 14:49:55
URL: http://www.metrobloggen.se/alina
Postat av: Madde

Hehe ja hon e underbart fin min lilla skrutt! Precis som Alina hon e oxå ursöt=)

Hon skriker för att hon har ont pga gaser så jag ska införskaffa minifom och gripe water som tydligen ska hjälpa, hoppas det så slipper hon ha ont=)

2009-08-01 @ 17:46:34
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0