Dagens Baby Outfit

Hej hej

Nu är jag och Melina hemma från stan igen, vi gick runt o glodde i affärer lite!
Sabrina skulle leta efter en ring och lite kläder och efter det gick vi och fikade ett tag och efter det gick vi till Lindex o spanade på barnkläder och Sabbe köpte ett set fina kläder till Melina! =)  (dagens baby outfit är också från moster Sabrina)!

Nu är jag hur som helst svin trött, och snart ska Ali till jobbet så då blir jag ensam med skruttan igen! Så jag passar på att sitta vid datorn nu kanske ska gå o vila en stund istället!

Ni får lite pics från dagen!


Melina o Sabbe=)


Dagens babyoutfit


Va va va saaaa du?
Ska du ha smäll eller?
HAHA hon e så söt

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig

Ni verkar ha haft en mysig dag :) Hoppas ni får en bra helg :)

2009-07-24 @ 22:10:40
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: sabbe

hahaha hon e för sööööt asså.... (ska du ha en lavett heheheh, bästa ansiktsuttryck på länge)

puss på er båda

2009-07-27 @ 08:50:43
Postat av: Madde

haha aa jag vet, den e rolig=) Igår tog jag inga bilder för hon gallskrek nästan hela dan/kvällen o halva natten...mindre kul o fånga på bild!

Puussssssss

2009-07-27 @ 10:34:11
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0