Besök

Hej hej allihopa!

Nu har jag precis mattat o nattat om Melina=)
Och ska precis skicka iväg Ali till sitt extrajobb! Han har bussar som kommer o går hela dan känns det som, så han kommer nog inte ens hem idag!
Men för övrigt så har jag besök av min mamma som kom hit onsdagkväll med hennes gubbe! Det är trevligt o ha besök, mamma hade med sig ännu ett lass kläder till Melina både från hon och mormor allt i rosa såklart!
Mamma är ju stolt mormor så hon har mest suttit med Melina hela tiden och det är ju inte Melina emot med någon mer som gillar o vagga henne i armarna!
Idag ska vi gå på stan o glo lite och sen ska vi hälsa på min morbror!

I onsdags var Melina på sin andra BVC kontroll också, hon vägde 4120 gram nu samt var 52,8 cm lång, så hon växer på fint enligt kurvan! Från och med lördag ska hon börja med D-vitamin droppar!
Hon sover fint dom här dagarna och är så snäll=)

Nu ska jag sova en stund till!
Ha det bäst!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0