Ännu en dag

Har gått förbi nu=)
Jag har varit ensam hemma med Melina heeeela dagen, för Ali gick med sin kompis för o fixa lite grejer o nu e han o köper en säng till oss. Så han kommer när som helst så vi kan äta, iaf jag som ammat halva dagen.
Jag o Melina sov ett bra tag mitt på dan tillsammans, sen har hon varit ganska mkt vaken under eftermiddagen samt nu på kvällen, hon äter som en gris o vill ha bröst hela tiden.....hehe så hon lär växa på bra=)
Nu har hon precis somnat men hon ligger ganska oroligt tycker jag, fastän hon varit vaken i dryga 2h. men hoppas hon sover bra ändå.
Annars är det som vanligt här, inget speciellt som händer!
Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0