Halloojsan

Vad händer här då?
Vi har flyttat till Alby tillfälligt förhoppningsvis, det är helt okej här men vi längtar efter något eget såklart, så vi kan börja göra fint och ha lugn och ro omkring oss!
Annars jobbar Ali på som vanligt, det är rätt tråkigt att jag är ensam så mycket, speciellt nu när jag inte har så många att prata med=( Men det går ju!
Jul och nyår var inte så roligt, saknade mamma och min familj i DK. Annandagen var ju trevlig dock, var hos pappa och cicki med Ali och det var mysigt!
Har varit och hälsat på Johan och Carina också, mycket mysigt=)  Amadeus är så otroligt stor...hehe Ali lärde honom att äta choklad....så han lär bara bli större haha!
Mitt illamående var bortblåst ett tag men på senare tiden har jag inte kunnat gå utanför dörren utan att spy, tex på ica, på bussen, på gatan och jag tycker det är så pinsamt att jag helst inte går ut då:( Häromdagen kräktes jag 5 ggr, var helt matt men idag har jag klarat mig för första gången på länge utan att behöva spy!
27e ska jag till specialmödravården, det blir spännande att se vad de säger:)
Är i vecka 15 nu, och har gått 36.1 procent av tiden! Det känns skönt att tiden går lite snabbare nu.
Tänker mycket på hur det kommer vara sedan, när vi inte längre är två, och hur vårt barn kommer se ut och hur det kommer vara:)

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0