Min tid

Ja det finns just inget som heter min tid mera! Hela dagen har gått till disk, matlagning, Melina som var på krigstigen idag men jag lyckades bada henne och ge flaska samt få henne o somna strax innan 23....
Nu är jag heeeeeelt slut.
Ali har bara sovit o sovit, tråkigt för mig för mellan alla 1000 frågor från 12 åringen och Melinas gurgel så skulle det ha varit lite trevligt o ha en annan VUXEN o snacka med, men han sov åt och stack till jobbet!
Men jag har meddelat Ali att han får stå för matlagning och allt ståhej kring barnen nu när han är ledig en hel del denna vecka........
I need to RELAXE big time!
Jag ska börja nu snart, med en skön dusch heeeeeeeelt för mig själv och efter det ska jag bums i säng!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0