Tjosan

Hej mina vänner!

Igår vart det ingen uppdatering för vi åkte till Alby och hälsade på vänner!
Vi åt middag där och satt o pratade och lekte med ungarna! Väldigt mysigt och trevligt hade vi det! Så vi kom hem rätt så sent, och då var Melina UBERtrött och somnade först vid klockan 02, men hon sov till klockan 10, hon är så rolig=) Skönt att man själv fick sova också!
Hur som helst, Melina fick en ny klänning i present av Patricia, jättesöt=) Och när vi skulle hem gick vi förbi Ica Maxi där och dom hade rea på bebiskläder så då köpte vi 2 set till Melina! FÖR 29 kr st tänk va billigt!
Idag är jag trött och grinig och har MENSVERK tror jag, det känns så iaf! Jobbigt ju!

Hur som haver här får ni lite pics från igår och de senaste dagarna=)


Nybadad igår innan vi åkte iväg!


Man ska ju va tjusig när man ska
ut! Denna blus fick hon av Sabrina på
sjukhuset men först nu hon kan ha den=)


Detta pyjamas set köpte
vi för 29 kr igår!
(hon va inte nöjd me o va modell idag)


Denna söta klänning
med inbyggd body fick hon
av Patricia=)


Och denna klänning + Body
+Hatt köpte vi också för 29 kr
skamligt billigt o gulligt=)


Nu ska jag glo lite tv o se på när Ali städar HAHAHA (jag gjorde det ju sist)
Hörs sen kanske!

Kommentarer
Postat av: ricia

Wow vilka fynd du gjorde på ica maxi! Jätte söta!

2009-08-21 @ 16:57:35
Postat av: Alfva (Pebbles82)

Tänk att man ska försöka komma ihåg att det finns kläder på mataffärerna också.. ;) Jättesöta!



2009-08-22 @ 14:19:10
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: m

OJ så billigt! Måste nog ta mig till Ica maxi och köpa upp ett lager med pyjamaser till Alina då... De kan man aldrig få för många av!

2009-08-26 @ 22:53:23
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0